Powered By Blogger

Jumaat, 11 Mac 2011

**mUhAsAbAh dIrI**

smekom....

td pagi an aku de brita besh..aku d masokkan ke spital kejap...tp aku minta balik sebab aku xnak sakit aku nie alasan tuk aku jd manja sgt..so aku ckp kat doktor aku nk balik..hehe..so mula la d bekalkan ubat pelik2..haha..

dekat 6 jam kat spital..wow..amazing..last masok spital masa "sleep test" tu pon before masok uitm..hhehe..ingatkan da xmasok spital lagik..hehe..kene gak..besh ar..then doktor ckp..

"adeq,kite nk inject masok ubat alegik n nk tgk reaction ubat tu kat adeq..lau ade perubahan ok la..lau xde adeq kene tgl lama lagi.."

besh anda tau..sebab xde perubahan..yg berubahnye aku nye lengan bengkak coz aku d paham kan ubat xmasok lam urat..huhu..ngeri sgt aku tgk td..lama2 da surut..pas minta kuar,die bg ubat macam2..."menthol crystal" ngan "prednisolone"..tuk sementara waktu die suh amik dos 15mg prednisolone tu..erm..pas nie turun jd 10mg...besh an...

pastu g uitm antar baju...ngan kelalian ubat nye..haha...roommate aku kate aku geygeyh kuar wad trus g uitm..haha...then balik umah..smpai jek..aku da cm org mati.tido xhengat...hehe..bgon2 jek aku da cm org lain..bole..??trus mandi n start trapi gune menthol crystal..heaven ok..hehe...pasnie kompom ketagih..hehe..

smpai sini jek la...da xtau nk update pe..hehe..salam sayang muah...

Tiada ulasan: