Powered By Blogger

Isnin, 7 Mac 2011

::::.....KiSaH HaRiNi.....::::

semakin rajin lak aku ngedate blog nie skunk..hahaha..arinie aku rasa hepi la..tp ade gak la rasa sakit ati..tp rasa cam sakit ati tu xde pa pe sgt sebab hepi aku mengalahkan sedih aku..haha...juz aku rasa sedikit stress coz ade la...ini aku kekalkan as rahsia...uwarghh...

ok aku citer dari awal pg aku bgun kul 8pg td..hehe..mase bgun td mula2 awal gile..kelas kul 10pg so aku smbung la balik tido..hehe..sedar2 da 9.30pg..gelabah aku siap..then g la kelas..hehe..lewat 12minit..hehe..trus kene charOtz ngan lecturer a.k.a MR FUAD...haha..suka nya hati..xpa2 sebab aku hepi..hehe..math arini sgt senang..yeah..blaja pasal FUNCTION..haha..pastu an..budak trus konon nye trus attack aku..gune ayat SONGSANG..so aku wat xreti..atas nasehat kwn BE PROFESSIONAL...hehe...

beralih ke kelas BEL..ade test..reading test..hehe..bukak paper pasal autism..haha...piece of matter bila amik masa lam 10 minit jek then konpiden angkat tgn n submit paper..yeah..cemerlang la..haha..tekejut lau madam nafisah tau..haha..td die xde..ganti other lecturer..hehe...nk cite pe g ek...??erm..

tu jek la tuk skunk nie..hehe..so jumpe lagi pas nie..doakan aku alwes in hepi mood yek..muahx3...

Tiada ulasan: