Powered By Blogger

Ahad, 6 Mac 2011

.....::::a.K.u m.I.n.T.a m.A.a.F::::.....

:::...smekom...:::

disini sy dengan merendah diri ingin meminta maaf pada yg da trasa or tsinggung ngan sy...haha...sy mungkin manusia yg xsempurna..tp sy da cuba menjadi yg terbaek namun sy tau sy da gagal..erm..bg yg da tertouching ngan sy..sy minta maaf..sy tau sy salah...sy terkilan sebab hilang awk sebagai kwn sy..ok??sgt2 terkilan...

org ckp manusia blaja dari pengalaman n kesilapan..sama gak aku...manusia berubah cuma masa n keadaan yg tentukan sgalanya...aku xtau nk ckp pe..aku nanges..than pada yg sudi dgr luahan prasaan pada budak bodoh nie yg melaburkan airmata d tgh2 malam yg sejuk dek ujan nie..erm..sentiasa doakan yg terbaek tuk aku k..juz harap..ikhlas la bkawan n trima aku apa adannya...da tuko aku lak..erm..haha..mata da tintong bgenang ayaq mata..erm..k guys..majulah precommerce tuk UITM k..luv uols..erm..:'(

Tiada ulasan: