Powered By Blogger

Rabu, 3 Mac 2010

nk update tp xtau...pala serabot...

paleotak aku nie mane pnah terurus..

serabut memanjang...

bnyk masalah....

kwn2,femli,diri sendrik n xlupe pasal study.....

adOOOiii...

kalu bom dah lame meletOOppp kebabOOmmmm....!!!

hurm...

kwn2...

nk cite sal kwn2 bnyk nk cite..

kang cite de la kes sentap nyentap..

so aku simpan n pendam jek...

mcm selalu...

adOOOiii...

ckp sal kwn meh aku nk kongsi skit pic mase weols lepaking kat tasek jumaat lepas...






skunk sal femli...

hurm...

xtau ar pe lagik diorg nie nk aku wat..

tension paleotak aku menambah2..

xtau sampai bile...

putus asa tu sentiasa ade,tp aku kene blaja menjadi tabah...

hurm..

smpai bile???

adOOiiii...

de pic aku nk post..

peneman aku...






pasal aku lak si pemilik badan serabot otak...

hurm...

bnyk brubah sal aku..

tp prubahan yg aku sendrik xdpt detect...

pe sebenarnye brubah korunk judge la sendrik...

aku tension..

mybe mati pon sebab tnsion...

smpai bile nk beakhir aku pon xtau...

kalu aku ley undur mase...

aku xnak d lahirkan kat muka bumi nie,kalu nak pon biarla kat femli yg menjamin kesejahteraan n kebahagiaan idop aku..

bkn aku xbesyukur,namun kdg2 tindakan femli aku wat aku rasa cm nie..

maaafkan aku...

de g pic nk kongsi...



3 ulasan:

shahir sahran berkata...

sian kat die....hmmm...sabar k...

Afzainizam berkata...

Salam Dari kami
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami … kami sedang berusaha membaca older post entry kamu….

Salam kenalan dan persahabatan... Semoga mendapat respon yang baik dari blog anda.... harapnya cam tu lah

~~~~~~@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@~~~~~~

"ingatkanku semua, wahai sahabat
Kita untuk slamanya, kita percaya
Kita tebarkan arah, dan tak pernah lelah
Ingatkanku semua, wahai sahabat

Bila nafas kulepas, semua langkah yang lelah
Semua waktu yang hilang, tapi bayangmu tetap

Ingatkanku semua, wahai sahabat
Kita untuk slamanya, wahai sahabat
Kita bagai cerita, wahai sahabat
Ingatkanku semua, wahai sahabat

~~~~~~@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@~~~~~~~

Camaroul Uitm berkata...

thanx pade yg komen my blog..